Klubmodul henter siden
<< Rabatbilletter Davis CUP Danmark vs Spanien >>
Tilmeldingsfrist er overskredet

”Alt tyder på, at Spanien stiller til start med de levende tennislegender Rafael Nadal og David Ferrer, hvilket gør hele Davis Cup-ugen til noget ganske særligt.

”Vi er utrolig glade for, at det er lykkedes at trække en af de mest attraktive danske tennisoplevelser i mange år til Odense. Når de spanske stjerner skal dyste mod det danske Davis Cup-landshold bliver det ikke bare en kæmpemæssig sportslig oplevelse, som vi fynboer får helt tæt på.

Det eksakte underlag, Danmark-Spanien-kampen skal afvikles på i Odense Idrætshal, kaldes Deco Turf (brugt i Davis Cup-kampen mod Finland i 2009). Det internationale tennisforbund (ITF) afviste tidligere på måneden DTF’s førsteprioritet, det røde Taraflex, der bl.a. benyttedes i sidste års Davis Cup-oprykningsfinale mod Moldova.

Deadline for holdnomineringer er tirsdag den 8. september, og begge de sportslige ansvarlige, Conchita Martinez og Kenneth Carlsen, har herefter mulighed for at udskifte to spillere frem til lodtrækningen torsdag den 17. september.

Odense Idrætshal, Højstrupvej 5, 5200 Odense V. (tilskuerkapacitet 2.200)

Foreløbigt program:

Mandag den 14. september: Indledende træningssessioner i Odense Idrætshal.

Tirsdag den 15. september: Pre Draw-pressemøder i Odense Idrætshal.

Onsdag den 16. september: Official Dinner.

Torsdag den 17. september: Lodtrækning og pressemøder.

Fredag den 18. september kl. 16.00: To singlematcher bedst af fem sæt.

Lørdag den 19. september kl. 16.00: En doublematch bedst af fem sæt.

Søndag den 20. september kl. 14.00: To singlematcher.

Referee: Roberto Ranieri (Italien).

Stoledommere: Alexandre Robein (Frankrig) og endnu unavngiven.

Underlag: Deco Turf.

Bold: HEAD ATP.

Bestilling: Vælg hvor mange voksne og børne billetter i ønsker samt til hvilke dage.
Billetterne sælges efter først-til-mølle princippet og TCO forbeholder sig retten til ændringer eller annullering af ordrer pga. udsolgte billetter eller andre ting som er forårsaget af arrangøren.
Bemærk: Vi køber kun ind 1 gang ugentligt og er billetterne i mellemtiden udsolgt nedlægges din bestilling.
Tilmeldte
115 /200