Hvordan melder jeg mig ind i klubben?

For at blive medlem i klubben skal du først oprette en profil og betale kontingent. Dette sker via  bookingsiden som du kommer til via følgende link.

1) Opret profil via linket øverst på bookingsiden. Hvis det er er dit barn du melder ind er det dit barns oplysninger der skal fremgå af profilen.

Når du har oprettet en profil, er du automatisk logget ind.

2) Klik nu på ‘betal her’ og vælg det korrekte kontingent i skemaet. Du kommer nu videre til en betalingsside. Vær opmærksom på at der uden for vintersæsonen kommer et tilmeldingsgebyr på kr. 100 oveni kontingentprisen.

Når du har betalt, kan du tilmelde dig træning under ‘mine tilmeldinger’. Det er ikke muligt at tilmelde sig træning før du er meldt ind i klubben.
Vi har træningshold for både børn, juniorer og voksne – og både for nybegyndere og mere erfarne spillere. Læs mere under menuen træning. Hvis du har spørgsmål vedr. træning, så kontakt Kirsten Habicht via mail: khabicht@gmail.com.