Mikro-tennis mandag i OTC
Tilmeldingsfrist er overskredet

Tilbuddet er målrettet børn fra 4-6 år. Der er fokus på boldleg, motorisk udvikling og enkel indføring i de mest basale tennisslag. Der bliver lagt vægt på, at det skal være sjovt og udviklende på samme tid. Vi laver tennis-forberedende øvelser, der på sigt vil styrke børnenes tennisspil. Det kan være:

-  Motoriske og koordinative lege og boldforståelse

- Boldkast, slå til en bold, lære at løbe og hoppe

- Lære at træne og arbejde med kroppen

- Øvelser det giver motivation og indlæring i glæden ved at spille med bolde

Forældre er velkomne til at kigge med fra sidelinien eller deltage, hvis trænerne opfordrer til det.

Mandag kl. 16.00-17.00

Vi starter holdet op mandag d. 5/10-2020 og fortsætter frem til indendørssæsonen slutter medio april 2021.

Træningsgebyr/kontingent

Pris for hele indendørssæsonen for 1x træning pr. uge: 1000 kr.

Beløbet betales i 2 rater - 500 kr. ved opstart tog 500 kr. i januar måned.

Vælg 1. rate når du tilmelder.

Værd at vide
Træningen udbydes i et samarbejde mellem Odenses to største klubber Tennis Club Odense (TCO) og Fruens Bøge Tennisklub. Træningen foregår i Odense Tennis Center i Marienlyst. Man kan ved tilmelding angive om man ønsker tilknytning til den ene eller den anden klub - hvis man har en præference.

Der er ingen træning i skoleferierne og på helligdage.

28.02.2021
05.10.2020 kl. 16.00 - 05.04.2021 kl. 17.00